Helemaal goed !

Andere antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
burning stomach acid ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meest besproken speler na XiniX heeft gelijk, Babyfaced gaf het goede antwoord:
Heartburn, de benaming hiervan heeft er waarschijnlijk mee te maken doordat je hiermee verschijnselen kan krijgen die lijken op hartklachten.

P.s.
Sommige hebben verkeerd gegoogled door Nederlandse woorden per woord te vertalen.....
Maagzuur als, op zich staand woord, is inderdaad Gastric Acid, maar door het woord burning ervoor kom je dan NIET automatisch op brandend maagzuur.
Het doet me denken aan een boek dat we onlangs cadeau hadden gegeven: I always get my sin / We always get our sin too.

"We have to look further than our nose is long"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of mijn persoonlijke favoriet: I like to thank you from the bottom of my heart and also from my wife's bottom :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
of deze: I think I have the problem under the knee now , haha http://www.mt.nl/experts/1904845/Uw_7_grootste_blunders_in_het_Engels.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of zoals een oud-collega steeds aan de telefoon zei als iemand zijn aanbod afwees: Even good friends...
Kromme tenen kreeg ik ervan! ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, ik werkte ooit bij een bedrijf waar veel contact met Engeland was. Ik had daar een collega die Timmerman van de achternaam heette. Ik kwam echt niet meer bij toen ik hem hoorde telefoneren met: Hi, this is Carpenter...
En hij bedoelde het nog niet als grap ook niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL, dat is echt stom ja... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
I think you all trot through now!!!