Hoe zeg je 'ik had me niet verveeld' in het Engels ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google vertalen, vertaald alles voor je!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
meestal vertaalt hij het fout, hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Les 1 over vertaalmachines: ze werken voor geen meter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me stug....Maar je kan ook vertalen.nl gebruiken Deze is mischien wel beter.
bamibal
12 jaar geleden
Het wordt leuk als je een tekst een aantal keer heen en weer laat vertalen. Er blijft dan iets heel anders over dan wat de originele tekst was.
http://tashian.com/multibabel/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wauw, het lijkt je stug dat een vertaalmachine vaak fout vertaalt? Heb je enig idee hoe lastig die materie is, soms is het voor een mens al niet makkelijk laat staan voor een machine.

Het beste antwoord

I wasn't bored.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

'I didn't get bored' kan ook, maar wordt meer gebruikt als "het was stinkend druk" of iets in die richting.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
I didn't have a dull moment.
I was never bored of I wasn't bored.
amc
12 jaar geleden
Gezien de vervoeging in de voltooid verleden tijd zou ik zeggen "i hadn't been bored"

ik verveel me: i'm bored
ik verveelde me: i was bored
ik heb me verveeld: i have been bored
ik had me verveeld: i had been bored
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
I did not boring myself
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is wel heeeel erg fout.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga het niet ontkennen, maar lees deze zinnen dan eens: How can I make myself less boring to talk to?
I think that I am a boring person Ik geef toch aan dat het saai is als ik b lees? Anyway ga het zelf ook nog eens goed opzoeken, tenslotte woont mijn beste vriendin in Down under.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien had ik moeten zeggen, I'm not boring myself, of I ain't boring myself
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
How can i make myself less boring to talk to =
Hoe zorg ik er voor dat ik minder saai ben om mee te praten? I think that I'm a boring person=
Ik denk dat ik een saai persoon ben Boring en to be bored is niet hetzelfde.
Hangt er vanaf wat je wilt uitdrukken
Als je iets niet gedaan hebt, maar je niet had verveeld als je het wel gedaan had:
I would not have been bored

Als de handeling wel heeft plaatsgevonden:
I had not been bored
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
I didn't get bored

I did not get bored

The entire time, I never had a dull moment.