Is het correct als je zegt "het antwoord c is het vaakst goed"?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
9.5K

Het beste antwoord

Vaakst is de correcte overtreffende trap van vaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Antwoord C is het antwoord dat het vaakst goed is.

Zou je ook kunnen zeggen/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Antwoord "C" is het vaakst goed. Anders zou je zeggen dat het antwoord op de vraag c is, i.p.v. antwoord c. Dus wat is de beginletter van cocktail.

Toegevoegd na 1 minuut:
Overigens is antwoord "B" het vaakst goed, niet antwoord "C".

Toegevoegd na 4 minuten:
Althans dat was het toen ik op school zat, misschien is dat veranderd (misschien wel naar aanleiding van de uitkomst van dat onderzoek).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat om het woordje "vaakst". Overigens klopt jouw redenering ook niet helemaal want ook mét die aanhalingstekens zou je kunnen bedoelen dat het antwoord op de vraag meestal de letter "C" is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vooral het weglaten van het ging het me om.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En waarom gaat het om het woord vaakst? Waar in de vraag wordt daar specifiek om gevraagd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie de reacties op de vraag.