is dit een correcte spelling van de zin? that's not of your business

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
1.1K

Het beste antwoord

Ja hoor is gewoon een correcte spelling
that's not of your business
is niks mis mee
that’s none of your business
is ook correct en wat vlotter en meer gebruikt maar is beide gewoon correct.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
that's not of your business is niet goed hoor. Dan moet "of" ertussenuit: that's not your business.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje wel <33

Andere antwoorden (3)

De juiste spelling is: that's none of your business.
12 jaar geleden
De correcye spelling is: That's not your business. Zonder die of your.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gezegde "dat gaat je niks aan" vertaalt als "that's none of your business."

Als bijvoorbeeld als een slager zegt dat hij broodjes bakt, kun je "that's not your business" zeggen. "Dat is niet jouw branche," vrij vertaalt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Enige correcte antwoord. +