Wat betekend dit ?

Ik kreeg net een sms met de volgende inhoud!

Ku ag coba tlpnya yg 98 ndak di angkat yg hp untuk sementara tdk dpt di hubungi.

Wie weet wat het betekend en wat voor taal het is.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb zelf geen idee van wie en van waar het gekomen is.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Taal
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je al gebelt van wie het smsje is?

Het beste antwoord

Dit lijkt op Indonesisch.
wat ik er zover kan uithalen is: het tijdelijk onbereikbaar zijn voor oproepen.
(sorry ik kan het slechts een beetje spreken door mijn zwager).

Toegevoegd na 1 minuut:
of geen contact kunnen maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Geen idee wat het betekent of welke taal het is, maar ik denk dat iemand een verkeerd telefoonnummer heeft ingetoetst. Ik denk dat het een toerist is in Nederland die vergeten is zijn landnummer ervoor te zetten. Ik heb dat wel eens in België, dan bel ik zonder landnnummer en dat krijg ik een of andere franstalige aan de lijn. Altijd genant... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen flauw idee,maar het laatste woord lijkt een beetje op humbug! Zou het dat kunnen zijn?Je kunt van een sms toch zien wie de afzender is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is zeer waarschijnlijk een indonesische taal zoals Maleis.
Wat het betekent weet ik niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb even de tekst gecopieerd en gegoogeld en het lijkt erop dat het een taal is uit indonesie. (indonesisch??)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er zitten een aantal maleise woorden in, maar volgens mij is het dan ook nog in zo´n afgekort taaltje geschreven.

ku=ik untuk=voor tdk= lijkt een afkorting van tidak = niet dpt= lijkt een afkorting van dapat=krijgen

nou, meer kan ik er niet van maken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik krijg dit uit mijn vertaalmachine

ag ku YG tipna ndak proberen op 98 pk tot antwoord hors senebtara lift in contact
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet je nog dat we elkaar gezien hebben in de kroeg Ciba in 1998, en ik wil graag met je afspreken om een beetje te hubungiën.

Toegevoegd na 30 seconden:
Ciba = Coba
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En weer die kinderachtige verstuikte duimpjes!Waarom toch?
Dat betekend dat je vrieden/familie toetsenbord blokering moeten aanzetten!! :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet niet wat het betekend maar denk afrikaans of nigeriaans.Wat maakt het ook eigenlijk uit.Deleten en niet meer over nadenken.Hupsake in de spam