Hoe vraag je in het Engels of iemand ergens zin in heeft?

Mijn nichtje komt binnenkort naar Nederland en ik wil eigenlijk vragen: "Heb je er al een beetje zin in?"

Wat is de juiste manier om dat in het Engels te vragen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
3.4K

Het beste antwoord

Are you looking forward to it?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dit is correct. De vorige zijn wrong!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yep, deze klopt ! +

Andere antwoorden (5)

Are you excited to visit me? (of us, of the Netherlands)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'Are you excited yet?'
'Are you looking forward yet?'

zijn goede mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom wordt er zo debiel veel minnetjes gegeven hier? De meeste antwoorden zijn prima!
Do you feel like...( going out?)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze zou kunnen in de combinatie:
Do you feel like coming to us ? Maar dan pols je vooral of ze niet terughoudend is om te komen, eerder dan of ze uitkijkt om te komen. Kleine gevoelsnuance.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit wordt inderdaad ook niet gebruikt als vraag van interesse... Maar meer om te vragen hoe de ander erover denkt om evt. de ander mee te vragen of whatever
''Heb je zin om...'' vertaal je in het Engels met ''Fancy...'', dus ''Heb je zin om te komen?'' wordt iets van ''Fancy visiting us?''
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
do you look forward to visit me/us