Hoe schrijf je: '' jij en ik voor altijd'' schrijft in het Sanskrit?

Ik wil het graag weten voor een tattoo.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
1.3K

Antwoorden (2)

misschien helpt dit:

http://forum.tonsoftattoos.com/viewtopic.php?f=3&t=1278

succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk uit, hè. Voor je het in de gaten hebt staat er iets als "twee porties kipcurry met rijst" of iets dergelijks op je arm. Effe serieus, ik zat er met talen als Arabisch een paar keer heel erg naast met Google translate e.d. waar ik pas achter kwam toen ik het mensen liet lezen die dergelijke talen als moedertaal hadden geleerd. Dergelijke mensen heb jij nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prachtig! Geeft maar weer aan dat je leven een stuk minder saai is dan wanneer je stil in een hoekje blijft zitten. :-) Wij gebruiken afsprakenkaartjes in een aantal talen. Blijkt mijn functie, praktijkondersteuner huisartsen, in het Arabisch en een paar andere talen, vertaald te zijn als 'kantoor-assistent'. En dat door een goed aangeschreven vertaalbureau. Een paar Arabisch sprekende collega's haalden die fout en nog een paar andere er onafhankelijk van elkaar feilloos uit. Frans en Spaans had ik zelf al in de gaten. Sindsdien wil ik een 'native speaker' als ik echt zekerheid wil over een vertaling.