Engels: zelfstandignaamwoord, bijvoeglijknaamwoord, bijwoord, tegenovergestelde en vertaling van het znw?

Ik ben opzoek naar zelfstandignaamwoord, bijvoeglijknaamwoord, bijwoord, het tegenovergestelde en de vertaling van het zelfstandignaamwoord (als ze bestaan) in het Engels van deze woorden:
FAME
RECENTLY
ELECT
LIKE
PRODUCE
CULTIVATE
IRRIGATE
SYSTEMATIC
CONSERVATION
MAJOR
SOUTH
CREATE
NATURE
POPULATE
CONSUME
DEVELOP
GROW
PRODUCE
TREAT
AGREE
EXIST
ALTERNATE
ECONOMY
CRITIC
EMPLOY
ORGANIZE
SUSPEND
CUSTOM
COMPARE
CONCERN
ARGUE
PRODUCT
FREE
COMFORT
BIG
INFECT
SCIENCE
HYGIENE
COMBINE
POTENTIAL
CLEAN
RESEARCH
ADEQUATE
SOLVE
DAY

Het zijn er heel veel, maar als je er al een paar weet zeg het me dan!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
1.3K

Antwoorden (2)

Lijkt me leerzamer als je je huiswerk lekker zelf maakt. Zo moeilijk is de opdracht niet, een beetje nadenken kan geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vertaal het naar het Nederlands en doe dan het zelfstandig naamwoord bijvoeglijknaamwoord bijwoord tegenovergestelde en de vertaling van het znw. En vertaal dat alles weer naar het Nederlands. Zo simpel is het. ;)