Wat is een ''body cavity search'' ?

Wat is een ''body cavity search'' precies ? Is het hetzelfde als fouilleren?

Toegevoegd na 3 minuten:
Een ''lichaamsholte onderzoek'' lijkt me dan een goede vertaling, niet waar?

Toegevoegd na 5 minuten:
Dat een woord is* xD

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
2K

Het beste antwoord

Cavity's zijn holtes, ik vermoed dus dat het iets 'verder' gaat dan fouilleren, als je snapt wat ik bedoel. Ik denk dus dat er ook wordt onderzocht of jij wat in je mond of rectaal met je meedraagt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt iedereen!

Andere antwoorden (4)

iets intensiever dan normaal fouilleren: Hierbij worden alle lichaamsopeningen ook gecontroleerd (Mond, anus)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is fouilleren 2.0, dan controleren ze alles waar je iets in kan verstoppen dus in je mond, anus en bij vrouwen de vagina (zou raar zijn als ze dat bij mannen ook deden).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad lichaam holtes dus inwendig onderzoek met plastic handschoenen en glijmiddel ;)
12 jaar geleden
handschoenen en glijmiddel komen er vaak niet aan te pas,ze laten je voorover bukken en vragen of je even wilt hoesten,eventuele contrabande beland dan al snel op de vloer...........