Is er een wezenlijk verschil tussen "erotische sector" en "porno industrie"?

Of klinkt het één gewoon netter dan het andere.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
2.7K

Antwoorden (4)

Porno is echt filmen van penetratie, en het andere kan van alles zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een sexy set valt bijvoorbeeld onder de erotische sector en is geen porno. Porno is echt het hebben van sex. Erotische sector is bijvoorbeeld de dingen er om heen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Erotische sector houdt zich bezig met speeltjes, films, lingerie. Porno zijn de opgeslagen sexuele beelden. Porno valt dus onder de erotische sector.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij porno krijg je alles te zien, de geslachtsdelen, de copulatie, het oraal bevredigen, het uiteindelijke hoogtepunt ... zowel in magazines als op film of dvd.

Bij erotiek worden de geslachtsdelen bijna altijd vermeden en valt de nadruk meer op het bovenlichaam en het gelaat tijdens de daad. Dan heb ik het ook weer over boekjes en film of dvd.

Met soft erotische sector denk ik meer aan lingerie, playboy magazine, geribbelde condooms ... niets waar de moderne mens nog aanstoot aan neemt. (Als het netjes binnen verkocht wordt).