Hoe zit de gemengde klasse van Grieks in elkaar?

Ik was een dagje ziek en heb de grammatica van de gemengde klasse van Grieks gemist. Maandag hebben we daar een SO van. Kan iemand het uitleggen A.U.B.. Want ik heb geen zin om op het einde van het schooljaar met een B-attest te zitten voor Grieks.
Alvast Bedankt!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedoel je de gemengde groep van de ww, of van de znw? ik kan op allebei een antwoord geven;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die van de nw( subst. + adjec.)

Het beste antwoord

Is er inderdaad niet iemand op msn die je kan helpen? Anders kan je uitleg zoeken op internet bijv. Op latijnengrieks.nl daar staan ook antwoorden van opdrachten en teksten.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

is er geen klasgenoot op msn die je kan vragen,die weet misschien meer als op gv.
succes ermee,maandag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf ooit eindexamen Grieks gedaan maar ik kan me niets herinneren van een gemengde klasse. Ik heb even gegoogled en er zijn er meer, zelfs uit 6 vwo, die er niet van hebben gehoord. Toch is er hier en daar wel wat info over te vinden als je even googlet. Je kunt dat het beste zelf even doen zodat je goed kan beoordelen welke info voor jou het interessantst is.