Wat betekent dumn in deze zin?

iemand zei dit tegen mij:

i saw your pic's you look preety dumn

Ik gaf als antwoord: dumn?

Hij reageerde met

Dumn Its Nice word's to put it on.

Zelf denk ik dat hij dumb bedoelde? Of is het toch iets anders?

Toegevoegd na 19 minuten:
Hij zegt dat het een bestaand Amerikaans woord is (Een slimane), maar nu zou ik graag de betekenis willen weten?

Toegevoegd na 21 minuten:
sorry, een slimane bestaat niet, vergeet maar wat er tussen haakjes staat)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
2.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
foto's? van mij?? ja daaaag... ik wou nog redelijk anoniem blijven hier...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, ik ook niet! daarom vraag ik het hier ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is het wel een afkorting,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt ook, ik begrijp het woord dumn ook idd niet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahahaha nam net een hap .. ;) Ik heet niet voor niks Big Momma ;)

Antwoorden (5)

Misschien probeerde hij iets van Damn girl, you look nice te zeggen.. Maar dumn.. Die ken ik niet..misschien yum?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat hij dumb bedoelde maar een typfoutje maakte, omdat de n en de b naast elkaar zitten is dat niet zo vreemd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gezien de typfouten in de andere zinnen van deze persoon denk ik dat er dumb bedoeld word.

Toegevoegd na 11 minuten:
De enige betekenis die ik van dumn kan vinden is vergelijkbaar met dumb: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Dumn

Er kan natuurlijk ook damn bedoeld worden, als in: 'Damn, ziet er leuk uit', maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk, aangezien die toetsen nogal ver uit elkaar liggen.
12 jaar geleden
als ik die zin zo lees dan denk ik dat dat hij bedoelde dom
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is dat precies zo bedoeld,zoals het er staat ( niet letterlijk nemen) Aan de hand van een in mijn ogen juiste "vertaling" begrijpt U mogelijk hoe het geïnterpreteerd moet,worden.

Ik zag jouw foto's ,jij ziet er lief en ONWIJS uit !

(dus "dumn" = ONWIJS in de goedbedoelde variant)

Groet:Zoekertje