Waarom staan er in de antworden op deze site zovul spelfauten?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Taal

Het beste antwoord

Mijn prof. in Dallas, schreef bij het begin van de MBA-cursus op het bord in koeieletters :SPELLINK DOEZ NOT COUND
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

omdat school voor sukkels is
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zoals jij dus.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
en je moeder
Omdat niemand zich tegenwoordig nog de moeite neem om fatsoenlijk Nederlands te schrijven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Speviaal voor jouw
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat het antwoord niet anders is als het goed is gespeld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
omdat mensen het liefst als eerste antwoord geven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat er de afgelopen decennia meer aandacht binnen ons onderwijsbestel is besteed aan structureren, herstructureren, meten, volgen, tabelletjes maken, statistiekjes bijhouden, schaalvergroting enz. enz. dan aan het overdragen van kennis en het aanleren van vaardigheden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
omdat door die mafe qurtie teotsenborde niimand meer ticke kan
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat men door de spellingscontrole op de computer verwend is en men dus niet meer weet hoe men spellingsregels gebruikt en hoe men moet spellen.
Maar van mij mogen er best fouten in een antwoord staan als het maar een goed antwoord is!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat mensen lui zijn en de onherroepelijke drang hebben om als eerste te reageren.

Youtube is hier een goed voorbeeld van, zelfs bij de meest interessante video's is de eerste reactie vaak: " First! "