Het lijkt erop dat die niet bestaan. Alleen Engels-Urdu woordenboeken kan ik vinden. Wel zijn er Nederlandstalige methodes om Urdu te leren.

English-Urdu dictionary / [an authentic compilation by prominent scholars] ; rev. by Bashir Ahmad Qureshi. New-Delhi : Publications India, 1988. Dit kan geleend worden uit de collectie van de Bibliotheek Den Haag.

Oxford elementary learner's English-Urdu dictionary / Angela Crawley. Uitgever: Oxford University Press, cop. 2004. ISBN 0195793358.
Urdu : een eenvoudige zelfstudie methode / Frank Krishna. Uitgever: Amsterdam, Saraswati Art Publishers, 2007. ISBN 9789076389080.
De Urdu taal door zelfstudie / door Goelam Rasoel Alladien. Uitgever: Amsterdam, Mohammadi Stichting Nederland, cop. 2006. ISBN 9072573242.
Met deze gegevens kan elke grote boekhandel ze in principe voor u bestellen.
Bronnen:
Amadea
13 jaar geleden
Een woordenboek kan ik zo snel niet vinden, maar er zijn wel veel taalcursussen, dus ik heb onderstaande link toegevoegd omdat daar wat verschillende dingen staan die je misschien toch al iets verder kunnen helpen.