Engels fluency examen (zie uitleg)

als een van onze havo eindexamen onderdelen hebben wij engels fluency dat is eerst een presentatie houden van 5 minuten over een onderwerp en daar later met de docent een half uur een discussie over voeren. maar ik heb werkelijk geen idee wat een handig onderwerp voor zo iets is... want is het verstandig om juist iets maatschappelijks te kiezen of juist niet want je moet natuurlijk wel weer uit je worden kunnen komen maar aan de andere knt weer een erg gemakkelijk onderwerp levert waarschijnlijk een lager cijfer op...? dus hebben jullie misschien enkele tips of leuke ideeën?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
1.1K

Het beste antwoord

Vaak gaat het er vooral om hoe goed jij Engels spreekt en begrijpt. Dus kies voor een niet al te moeilijk onderwerp. Maar je kan natuurlijk ook aan je docent vragen of het onderwerp uitmaakt en eventueel eerst aan haar vragen of het onderwerp dat jij wilt gaan doen goed is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat heb ik helaas al geprobeerd maar ze vind dat je dat zelf moet bedenken en wil totaal geen antwoord geven.