Wie weet er een goede manier om (al dan niet tegen betaling) via computersoftware isiZulu te leren?

Als het om betaalde software moet gaan, prima, maar dan het liefst wel zo compleet mogelijk, vooral uitspraak, grammatica en vocabulaire zijn voor mij van belang, dus met audio en eventueel stemherkenning zou in dat geval gewenst zijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Taal

Het beste antwoord

Volgens mij is dit precies wat je zoekt.
En je kunt het downloaden voor 20 dollar.
(wel in het Engels...)
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Engels is geen probleem, 20 dollar ook niet (als ze Paypal of zoiets accepteren). Dankjewel ik zal eens kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu ik eens kijk blijkt dat ik deze pagina al eens eerder bezocht had, maar misschien niet zo heel goed gekeken, het programma lijkt me nu namelijk interessanter dan ik eerst dacht dat het was. Ik zal er eens over nadenken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb hem trouwens gedownload, ik kende al een bijna soortgelijk programma waarmee Engelssprekenden Nederlands kunnen leren, dat werkt wel aardig. Dit programma lijkt dan ook wel geschikt te zijn om de basis van de taal te leren, wel jammer dat er geen ingebouwd woordenboek in blijkt te zitten, ik zal zelf eens zoeken via Google, maar ik heb in het verleden al eens moeite gehad om een online woordenboek te vinden voor isiZulu, misschien dat het me nu wel gaat lukken. Ik vind dat je hiermee het beste antwoord hebt gegeven trouwens, dus dat ken ik je bij deze toe.