HELP! Ik moet voor Frans een Menu kaart maken, maar ik loop vast, wie kan mij helpen?

Ik moet dus voor school (Frans) een opdracht doen:

Maak een Franse menu kaart, en zet voor de gerechten (uiteraart in het frans): Du, de'l , de la of des.
het uiterlijk word ook beoordeeld.

nou heb ik echt GEEN IDEE hoe een franse menu kaart eruit ziet, ik wil hem er graag zo echt mogelijk uit laten zien, omdat ik voor Frans wel een + kan gebruiken ;)
Heeft iemand een tip voor het uiterlijk/indeling van de menukaart?
oja, en wie weet of het Le menu of La menu is?

Toegevoegd na 10 minuten:
En of het la restaurant of le restaurant is? (maar vooral de indeling en du, de'l, de la en des is belangrijk)

Toegevoegd na 23 minuten:
en hoofdgerecht in het frans? :S

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
4.8K

Het beste antwoord

Le Menu en voor voorbeelden kijk je gewoon op de websites van (franse) restaurants. Tegenwoordig staan bij alle restaurants de menu en wijnkaarten op hun site. Succes!
Tip: kijk eens bij restaurants in Frankrijk zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is Le Menu. Op bijgaande afbeeldingen zie je diverse menukaarten....