Bij welk instituut kun je het beste een taal leren?

De NTI of de LOI of nog een andere?
Ik weet dat je een taal het beste leert door naar het land zelf te gaan, maar dat is nu geen optie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal

Het beste antwoord

Het leren van een taal draait om zelfdiscipline,ongeacht bij welk bedrijf je de cursus of opleiding volgt.
Moet er wel bij zeggen dat als je een beetje zoekt op internet het Loi er over het algemeen wel beter af komt in de commentaren van cursusgangers mbt coachen,steun,vragen en examens

Maar uiteindelijk ligt het puur en alleen aan jezelf !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet er ook even bij zeggen dat het loi meestal wel een paar centen duurder is !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1.zelfdiscipline.

Andere antwoorden (2)

Maakt niet uit.
Kies voor een goede cursus.
Maar nog veel belangrijker is,,de inzet van jezelf.
Ga je ervoor dan,leer je het.
Maak er een sport van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook naar een volksuniversiteit gaan, hoewel je dan tot het volgende studiejaar moet wachten. En ze moeten daar wel de taal in het programma hebben die jij wilt. Het voordeel daarvan is dat je medestudenten hebt waardoor je meer gemotiveerd wordt je huiswerk te doen (je wilt niet achterraken bij hen)