Hoe schrijf je "go / no go beslissing"?

Iemand heeft het over een "go / no go beslissing". Ik moet dat opschrijven. Omdat het andermans woorden zijn, moet ik dit letterlijk zo opschrijven, en kan ik deze term niet in het Nederlands vertalen.

Hoe schrijf ik "go / no go beslissing" in een nederlandstalige tekst? Welke streepjes ( / of -- ) gebruik ik, en waar zet ik ze neer? Waar zet ik spaties en waar zet ik koppeltekens?

Cryofiel
13 jaar geleden
in: Taal
21.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hé Cryofiel, ben je terug bij jouw sneeuwpopje?
Cryofiel
13 jaar geleden
Ja, de RIGA-avatars zijn door het moderatieteam verwijderd. Ik zit nog te denken over een avatar die op een andere, wel-toegestane manier een protest tegen de bewegende reclame uitdrukt. Misschien een rood kruis over mijn mond.
Cryofiel
13 jaar geleden
Jammer dat hier twee minkukels voorbij zijn geweest.
Cryofiel
13 jaar geleden
Daarom een C+ voor iedereen.

Het beste antwoord

Onze taal zegt het volgende:

go/no-go-beslissing
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het moet zo geschreven worden: go/no-go-beslissing
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geachte heer,

Volgens mij moet je dat zo schrijven: go-no-gobeslissing

Met vriendelijke groeten,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zegt de taaladviseur