Wat betekenen deze Duitse zinnen?

Zou iemand het volgende voor me kunnen vertalen?
Online vertalers bieden geen uitkomst...

"Babel brauch ne neue verlängerung da es bei den abbau-arbeiten ideotischer weise abgeknipst wurde
ansonsten funktionstüchtig und eine klasse Qualität"

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben er ook niet zo goed in, maar ik denk dat er per ongeluk een vlekkenschaar van goede kwaliteit is gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha, jullie maken me wel flink aan het lachen! :p
Ik dacht toch echt dat die microfoon van goede kwaliteit was, maar misschien is de kabel wel doorgeknipt met een goede schaar? Hahaha!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op idiote wijze?

Het beste antwoord

Het is geen Duits maar Oostenrijks (lijkt er wel erg op) en een beetje in spreektaal geschreven ; daarom kan een vertaalcomputer er niks mee.

Wat er mis is met deze koptelefoon staat al in bovengenoemde antwoorden : op de een of andere manier is bij het afwerken van het apparaat het snoertje er afgeknipt, maar de koptelefoon is nog van uitstekende kwaliteit en functioneert prima. (Wat ik me dan weer niet kan voorstellen van een koptelefoon zonder snoertje.En blijkbaar heeft de goede man een hele partij van die dingen, want er staat een tweede exemplaar met exact hetzelfde euvel op. Vermoedelijk een afgekeurd partijtje. )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, sorry, kop-microfoon is het he ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die is niet zo moeilijk te vinden :
http://cgi.ebay.at/Beyerdynamic-Mikrofon-Ohrbuegelmikrofon-Anschauen-/190445783862
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar heb je gelijk in ; uit de tekst alleen is het niet op te maken en zou je er van alles van kunnen maken omdat - net als in het Nederlands - in het Duits woorden totaal verschillende dingen kunnen betekenen afhankelijk van het zinsverband en de context.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Marleen, niet bij het afwerken van deze microfoon, maar bij het afbreken van de ( podium ) opstelling.
Werd blijkbaar gebruikt bij een of andere (heftige ) voorstelling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je, Marleen, zo komen we nog ergens!
Het gaat inderdaad om een microfoon, zo een die je achter je oren "hangt" zodat je je handen vrij hebt en vrij kan bewegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Moolkeesje ; dat zou inderdaad voor de hand liggen, maar het vreemde is dat er meteen na het verkopen van het eerste exemplaar, een tweede exact identiek exemplaar op Ebay is gezet, en ik geef je op een briefje dat er nog meer volgen. Toch een beetje eigenaardig dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marleen, ik heb dat exacte identieke exemplaar niet kunnen vinden... En dat wou ik nog wel zo graag aangezien ik de bieding heb verloren...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat was deze, maar ook die is reeds verkocht. Helaas. http://cgi.ebay.at/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=190467417712
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah, jammer...
Bedankt Moolkeesje!

Andere antwoorden (3)

"Babel heeft een (contract) verlenging nodig want bij de degradatie werd het belachelijkerwijs afgekapt, ondanks zijn efficiëntie en klasse kwaliteit".

Toegevoegd na 56 minuten:
De juiste vertaling:

Babel heeft een nieuwe verlengd snoer nodig, want bij het afbreken werd het per ongeluk afgeknipt, want verder functioneert hij goed en is van een top kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat ' babel ' een nieuwe uitbereiding nodig heeft. maar dat voor de rest alles nog goed van kwaliteit is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
afgekapt Babel behoefte aan een nieuwe uitbreiding, want als het werk afbreken ideotischer zoals
anders is functioneel en een grote kwaliteit

Ongeveer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kom op, jij ziet zelf toch ook wel dat dat nergens op slaat?