Is de Japanse tuin in Clingendael gesloten dit najaar 2021?

De corona maatregelen versoepelen maar ik zie verschillende informatie op verschillende websites. Is deze tuin nou open dit najaar of niet?

2 jaar geleden
in: Musea
2.3K

Antwoorden (1)

De Japanse Tuin op landgoed Clingendael is dit najaar gesloten. Dit houdt verband met de maatregelen rond de pandemie.
Zie voor meer informatie de site van Gemeente Den Haag (zie de link)
Aanvulling op 13-10-2021:
De gemeente Den Haag heeft bekend gemaakt dat de Japanse tuin op landgoed Clingendael dit najaar toch opengaat. De tuin is geopend van 16 tot en met 31 oktober 2021 tussen 10.00 en 16.00 uur. Deze informatie staat op dezelfde pagina waar eerder stond vermeld, dat de Japanse tuin dit najaar niet geopend zou zijn (dezelfde link dus).
Toegevoegd op 13 oktober 2021 16:40: tekst