Gelden er kledingvoorschriften in een museum?

Het is zo warm. Mag ik met een korte broek het museum in of mag dat niet?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Musea
5.6K
Antoni
5 jaar geleden
In het museum zelf kan het koel of zelfs koud zijn door airconditioning.

Antwoorden (2)

Dat hangt nogal af van het land waarin dat museum staat, en wellicht ook wat het onderwerp van de getoonde spullen is. In Nederland zal het meestal gewoon kunnen. Maar ik heb bijvoorbeeld in Griekenland, Israël en Indonesië meegemaakt dat schouders en knieën bedekt moesten zijn anders mocht je niet naar binnen.
5 jaar geleden
Tuurlijk, waarom niet?
Als je vindt dat je met bepaalde kleding fatsoenlijk over straat kunt gaan, dan mag je daarmee ook binnen bij een museum.