Religieus: God

Atheist: Bliksem, Hitte, 'toeval' & onduidelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er kunnen wel meerdere stoten geweest zijn. Door scheikundige / biologische processen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door de Big Bang schijnt de aarde te zijn ontstaan. Door reacties tussen eencelligere 'beestjes' en de evolutie van deze beestjes zijn er meerder cellige beestjes ontstaan. Uiteindelijk zou al het leven daaruit voort komen.

Verder zijn er verschillende theorieën zoals die vanuit het Christendom: de wereld is door God gemaakt. Zo hebben vele volkeren op de wereld een ander verhaal over het ontstaan van de wereld. Ook de heer Däniken heeft zijn eigen ideeën. Volgens hem zou er buitenaards leven hebben geholpen met het leven hier op aarde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lichter aan welke theorie
bij de oerkal was dat waarschijn lijk een stervende ster. (op het laatste ontploffen die) en dat zorgde ervoor dat er voor dat er een soort bacteriën waren die zich steeds verder ontwikkelde tot zie of wat we nu zijn als je naar geloof kijkt is dat god of alla.