De Verenigde Staten zoals ze nu zijn niet. Delen daarvan wel.

Toegevoegd na 22 minuten:
Hier is nog een kaartje waarop je kunt zien welke delen van de Verenigde Staten ooit Engels gebied waren (en dat is in vergelijking met de huidige VS maar heel weinig):
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Compensatieplus, correct antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En Spanje en Frankrijk. En laten we de "native americans" niet vergeten.

Andere antwoorden (1)

Jazeker, de 'Boston Teaparty' waar de inwoners van Boston de lading thee van handelsschepen in het water gooide als protest tegen de hoge invoerrechten die de Engelsen vroegen was het begin van de onafhankelijkheidsoorlog.
De 'Teaparty' die nu in de VS in opkomst is maakt met haar naam handig gebruik van dit feit.