Wat er in de Sfinx in Egypte verborgen ligt.

Archeologen hebben recent een kamer binnenin de sfinx gevonden via x-ray.
De egyptisch regering wil geen toestemming geven om deze te openen.
Er word gedacht dat het een schatkamer is vol met verloren kennis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Vrijheid...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De heilige graal

Toegevoegd na 39 minuten:
De ark des verbonds is ook een aardige.

Toegevoegd na 1 dag:
En nog een aardige

koning salomons mijnen

Toegevoegd na 1 dag:
De schatten van de Tempeliers (kruisridders) zijn ook nog niet boven water.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De ark des verbonds is ook een aardige.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In 1812 verging net ten noorden van Schotland 'het zijlschip de 'Blijeie Bruidt'.
In het ruim zouden duizenden gouden sieraden hebben gelegen, die geroofd waren in het toenmalige Achter Indië.
De geschatte waarde in momenteel boven de milliard euro!
Vermoedt wordt, dat het houten schip op een diepte ligt van ruim 900 m. dit maak het zoeken extra moeilijk, temeer dat er in het verre verleden , vulkanische activiteit in dit gebied is geweest en onderwatervulkanen een tientallen meters dikke laag lava achter lieten.
In het voorjaar van 1987 , vond men langs de Schotse kustlijn een gouden sierraad uit de 16e eeuw, dat mogelijk afkomstig was van de "Blijeie Bruidt".
Later onderzoek gaf aan, dat het gouden sierraad, waarschijnlijk uit Indonesië kwam, maar zekerheid hierover is niet bekend en ook de plaats van de schat is nog steeds erg onzeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan het even niet vinden, sorry.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar stond het nou toch?
Het is een beetje genant aan het worden, kan het echt niet meer vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vannacht word je wakker met "Oh ja!"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net als de schat,is de informatiebron nooit meer gevonden.
Het graf van Alexander de Grote
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De liefde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij wordt die dagelijks gevonden door vele mensen...
De schatten die ooit door de Tempeliers zijn verborgen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ark van noah
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fraternité, égalité, liberté. Deze drie universele eigenschappen zijn de fundamenten van een betere wereld en dat is pas een schat voor 3 miljard mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ga voor kennis
maar een echte schat zou ik voor de heilige graal gaan