Waar was u tijdens het koninginnedag-drama?

OK, het is niet zo bijzonder als de kennedy-moord, maar iedereen schijnt zich te herinneren waar ie was toen Kennedy (JF dan) werd vermoord.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

ik had uitslaapdag, man lief kwam boven en zette de tv aan, net toen ik wou gaan vloeken waar hij de gore moed vandaan haalde scheurde de suzuki in de 1e herhaling weer langs.

x
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (19)

Voor de televisie, alleen niet om de koninginnedagparade te bekijken, maar om het digitale tv-pakket van Ziggo werkend te krijgen (erg lastig in combinatie met HDR)...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zat thuis, me voor te bereiden op het weekend dat komen ging (AnimeCon in Almelo). Toen ik rond 12:00 op GV kwam kijken of er nog interessante vragen waren kwam ik vervolgens iets tegen over een of ander drama, daar ben ik toen achteraan gegaan, en dat bleek dus het gedoe in Apeldoorn te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op Ameland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik was naar een openluchttoneelstuk aan het kijken. Moet zeggen dat ik er toen ter plekke niemand over heb gehoord, noch iets gemerkt van enige opwinding.

Pas toen ik thuis kwam en de tv aanzette, werd alles duidelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thuis; net terug van een dagje wandelen. We wilden de tv aanzetten om even naar de koningin te kijken, en dan zie je opeens zo'n zwarte auto scheuren door de mensenmassa, op je tv ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik was in Rome. Die dag hebben we het Forum Romanum en het Colloseum bezocht. Ik hoorde pas 's avonds (rond een uur of tien) wat er gebeurt was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op school. Ik woon in belgie (niet hoofdletter waardig). Toen mijn pa me om 16.00 vroeg ik hem meteen hoe Koninginnedag is verlopen en toen kreeg ik dit treurige nieuws te horen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uitslapen van koninginnenacht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zat lekker te pokeren op pokerinsite toen een pokermaatje mij attendeerde op Apeldoorn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik stond op het punt om te vertrekken richting het strand voor een beachvolleybaltoernooi.. Toen het gebeurde. Ben toen toch gegaan en hoorde pas later dat er ook doden en gewonden waren.. En dat het om een aanslag ging. Dat was wel schrikken, omdat we in eerste instantie niet in de gaten hadden wat voor impact deze gebeurtenis had.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik was de cultuur van de oude Egyptenaren aan het bewonderen in Egypte. Toen we twee dagen later aan het fietsen waren, werden we door een Amerikaanse journalist aangesproken. Deze Amerikaan hoopte dat wij hem meer details konden geven over het gebeurde op Koninginnedag, maar wij wisten van niets. Terug in het hotel hebben we via de media op de details over dit vreselijke drama vernomen. We waren geschokt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik stond naar het ringsteken te kijken in Ouddorp. Toen hoorden we ineens opmerkingen in het publiek over "aanslag" "gewonden" en "doden" en werden we erg nieuwsgierig over wat er gebeurd was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik was bezig met de 10 seizoenen van friends nog eens te bekijken, dus thuis op een stoel. Ben nu bij seizoen 5 (my sandwich!).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de fiets naar Eindhoven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zat toevallig (echt waar!) op GV.nl, toen ik mijn moeder en zusje opeens paniekerig hoorde praten beneden (zij zaten voor de tv) en kreten van ontzetting uitslaan. Ik vloog naar beneden om te kijken wat er aan de hand was en was net op tijd voor de herhaling en de chaos... Afschuwelijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij waren op weg terug naar huis van een paar daagjes Kamperland. Ik denk dat we rond die tijd Rotterdam passeerden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zette 1 minuut voordat het gebeurde de live tv uitzending net uit en stapte in de auto op weg naar de festiviteiten bij mijn in de stad
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik was net wakker van de queensnight in Groningen. Toen ik op nu.nl zag heb ik de tv aangedaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zette net de televisie aan om te kijken naar de persconferentie over de Mexicaanse griep en hoe
bang we daar nou voor moesten worden.
Het drama in Apeldoorn was net gebeurd en vanaf dat moment bestond er voor het gevoel geen Mexicaanse griep meer.
Raar hoe je op die manier je prioriteiten verlegt.