Zijn er uit de ,niet bijbelse, geschiedenis, ook verhalen bekend van mensen die uit de dood zijn opgestaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Verhalen wel, bewijzen zero.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Jazekers! Dit wordt ook wel het Lazarus-syndroom genoemd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, uiteraard niet. Dood is dood. Onmogelijk om dan weer vrolijk op te staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is binnenkort een serie op national geographic genaamd "The First Jesus" dit gaat over een man Simon of Peraea, national geographic claimt naar mijn weten ook dat deze man uit de dood is opgestaan.

Zie de link, hierop staan de feiten over deze man.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn wel verhalen van mensen die na doodverklaring weer zijn opgestaan, maar dan was de doodverklaring dus een vergissing.
Het gebeurt, maar het is gelukkig zeldzaam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja zeker,
ik heb zelf vorig jaar een hartstilstand gehad.
snel daarna ben ik gereanimeerd en daardoor is mijn hart weer opgang gekomen.
ik ben dus uit de dood opgestaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zelf. na een dag stevig stappen voelde ik dood aan. toch ben ik weer levend geworden en gewoon gaan functioneren, weer gewoon gaan functioneren. heb wel een paar dagen last gehad van een stevige kater.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is natuurlijk de Phoenix die uit zijn eigen as herrijst, maar dit is dit geen mens natuurlijk.