Welke dynastie was het machtigste ooit? Vroeger en nu.

Ik las een tijd terug een artikel over de habsburgse dynastie en was vrij verbaast over de middelen en macht van deze familie. Ik vroeg mij nu dus af of er nog andere families waren/zijn die de Habsburgers naar de kroon konden steke qua macht.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Voor zover mij bekend zijn de westerse koningshuizen na 100 tot 200 jaar wel weer overgegaan in een ander koningshuis.
http://users.telenet.be/michel.vanhalme/links64.htm

Toegevoegd na 56 seconden:
Deze Chinese dynastie is de langdurigste en de machtigste dynastie.