Hebben ze hitlers lichaam ooit gevonden en heeft hij wel zelfmoord gepleegd?

een jaar geleden
3.2K
Amadea
een jaar geleden
Lees dit maar: https://nos.nl/artikel/2232879-franse-onderzoekers-bevestigen-adolf-hitler-stierf-in-1945
Mappy
een jaar geleden
Nee, lichaam van Hitler was nooit te vinden maar hij had wel zelfmoord gepleegd samen met z'n vrouw Eva Braun, maar de lichaam van Adlof Hitler en Eva Braun was nooit gevonden.
En de rest van de nazi soldaten plegen zelfmoord als ze gefaald hebben en de rest zijn gevlucht naar argentinië!
TurfGraver
een jaar geleden
Mappy, lees link van Amadea eens. :/
RE
een jaar geleden
Daarover zijn de meningen verdeeld. Er is geen stoffelijk overschot ondanks dat dat wel beweerd wordt, er zijn ook berichten dat Hitler ontkomen is en naar Argentinië is gevlucht waar veel nazi's met open armen werden verwelkomt. Veel naziwetenschappers hebben ook een soort asiel gekregen in de USA, de atoombom is daar verder ontwikkeld door deze nazi's onder leiding van Oppenheimer! De bom op Hiroshima was feitelijk een Duitse bom!

Antwoorden (1)

Ja.
Rond de middag gebruikte hij zijn laatste maaltijd met zijn secretaressen, zonder zijn kersverse echtgenote Eva, die hij tot het einde “Fräulein Braun” is blijven noemen Daarna namen hij en Eva afscheid van zijn persoonlijke bedienden, van zijn secretaris Martin Bormann en van propagandaminister Joseph Goebbels en zijn vrouw Magda. Ze trokken zich daarop terug in een vertrek van de bunker.
Kort daarop waren ze dood. Voor zover de aanwezigen konden vaststellen, heeft Hitler zich in het hoofd geschoten, Eva zou vergif hebben ingenomen.
De lijken werden via een trap naar de tuin van de Rijkskanselarij gedragen, met een grote hoeveelheid benzine overgoten en in brand gestoken.
SimonV
een jaar geleden
LeonardN
een jaar geleden
+Vreemde min
Spultsje
een jaar geleden
Hitler had toch ook kinderen zijn die ook dood gevonden
LeonardN
een jaar geleden
Aangenomen wordt dat Adolf Hitler nooit kinderen heeft gehad.
https://allthatsinteresting.com/hitlers-children