Dat is niet bekend. Omdat het van belang is om te kunnen reconstrueren hoe hij is vermoord heeft men wel geprobeerd om de graftombe te mogen openen om hierachter te komen. Maar daar krijgen de onderzoekers geen toestemming voor omdat grafrust en piëteit met de koninklijke familie dient te prevaleren boven wetenschappelijk onderzoek. De lengte van de prins is nergens anders te achterhalen.
. . .
Er wordt wel beweerd dat hij 1.55 meter lang was, maar er zijn nergens officiële documenten die deze lengte ondersteunen.
Amadea
4 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
4 jaar geleden
Ik ben erg benieuwd naar de motivatie achter deze min...
TurfGraver
4 jaar geleden
Ben geen minner maar wellicht omdat het geen antwoord op de vraag is?
Uit antwoord haal ik dat vraag niet beantwoord kan worden.
Amadea
4 jaar geleden
Gevraagd wordt naar een feit, antwoord is dat het feit niet bekend is. Hoezo geen antwoord op de vraag?!
TurfGraver
4 jaar geleden
Dus feit kan (nog) niet beantwoord worden.
SimonV
4 jaar geleden
Vier ongemotiveerde minnen?
Ik heb gekeken of er meer recente bronnen zijn die een ander (beter?) antwoord geven, maar dit antwoord lijkt toch het enige juiste. Misschien had een slechter antwoord als “Hij was 1.55 meter lang, al zijn er geen officiële documenten die deze lengte ondersteunen” meer succes gehad.
Dikke plus dus.