In hoeveel dagen is rome gebouwd?

Iedereen kent de uitspraak "Rome is ook niet op één dag gebouwd". In hoeveel dagen is deze stad wel gebouwd?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
9.5K
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
''De weg ernaartoe ''schijnt ook erg lang te zijn ;-)

Het beste antwoord

Van de oorsprong op de zeven heuvelen tot de glorieperiode van het keizerrijk een achttal eeuwen, schat ik bruto.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Volgens mij zijn ze nog steeds bezig...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat weten we niet, omdat er nog steeds aan De Stad wordt gebouwd!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens overlevering is Rome gesticht door gesticht door Romulus en Remus op 21 april van het jaar 753 v.Chr.

Aangezien er nog steeds gebouwd wordt aan Rome, zou je kunnen zeggen dat er al ongeveer 24.211.200 uur aan Rome gebouwd wordt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
''De weg ernaartoe ''schijnt ook erg lang te zijn ;-)