Wat waren de effecten van het Britse rijk op hun gekoloniseerde landen? En hoe gaat het met de landen nu?

Gaat het bijv. nu nog steeds slecht met die landen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Van India weet ik dat het nu een van de snelst groeiende economieën, zo niet de snelste, heeft. Het kastestelsel bestaat nog steeds, en op dat gebied is de invloed van het Britse Rijk minimaal geweest. Ook wordt India helaas nog gerekend tot de ontwikkelingslanden.