Lees eens wat staat vermeld onder CHAUKEN en onder GERMANEN.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jammer dat je dit antwoord niet gelinkt heb, maar het linkje blijft op dezelfde site dus is tijdsbestendiger dan de link naar een externe site

Andere antwoorden (2)

Ik heb geleerd dat de germanen uit het huidige noord west Duitsland komen en de Friezen meer uit friesland en het westen van groningen....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De Friezen zijn een Germaans volk.