Wie zijn "De rechtvaardige Rechters" in het Lam Gods?

Weet iemand wie deze rechtvaardige rechters van het Lam Gods zijn?
Kan iemand mij zeggen waar het originele paneel van de "Rechtvaardige Rechters" zich bevindt? Men zegt immers dat je via het internet alles kan vinden.
Als iemand dit paneel zou hebben, kan je dit melden aub?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Waar het originele doek zich bevind is nog altijd een raadsel,ook al bestaan daar veel theoriën over;mogelijks bestaat het niet meer maar niemand die dat weet.
fremar
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er stond toch ongeveer één maand geleden in de kranten dat het paneel zich bij een rijke Gentse familie bevindt. Wie is die familie?
fremar
10 jaar geleden
Ja dit was zo,maar ook dit is op een sisser uitgelopen,die familie (die zich niet met naam bekend gemaakt heeft)heeft na politie verhoor laten weten niets met die zaak te maken hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Iedere Gentse familie heeft daar zijn eigen verhaal over. Zo zou Goedgebuur het verstopt hebben in een cinemazaal, die onder WOII gebombardeerd en uitgebrand is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry, de naam van de vermeende dief was Arsène Goedertier