welk jaartal van dit telefoonnummer (02206) 577 ?

Wie weet er iets over het jaartal van dit telefoon nummer?

(02206) 577

Het was toen der tijd van het Grand Café Restaurant "LIDO"
te Egmond aan Zee.

Eigenaar was toen Jelle de Vries.

Ik zou graag willen weten in welk jaar/jaren dit geweest is??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Wel heb ik een ouder suikerzakje gevonden, maar helaas ook zonder jaartal: http://www.catawiki.com/catalog/sugar-packets/types-of-packaging/bags/3950505-restaurant-cafe-lido
J. de Vries is er kennelijk lange tijd eigenaar geweest. Tegenwoordig heet het "Van Speijk", maar op de website daarvan staat geen geschiedenis. Wel is op internet te vinden dat het Lido in 1976 bedreigd werd door de zee, en het in 1978 een van de noodlocaties was voor de Egmond Halve Marathon nadat de sporthal was afgebrand. Ik denk dat de luciferdoosjes ook uit de jaren zeventig zijn.

Antwoorden (1)

Het is van vóór 1995. Maar verdere aanduiding is niet mogelijk.