Is het Atlantiërs of Atlantianen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewoon even aan de bewoners zelf vragen.
Amadea
10 jaar geleden
Gezien het feit dat de vraag in de rubriek geschiedenis staat zijn er geen bewoners meer van in leven!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja ik snap ook wel dat ze niet meer leven zeg.
Amadea
10 jaar geleden
Wel, het had gekund dat je de bewoners van landen die aan de Atlantische Oceaan liggen bedoelde. Maar dan had de vraag een andere categorie gehad. Niet zo verontwaardigd, gast, want jouw vraag is niet erg duidelijk!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Atlanten!

Antwoorden (1)

Als je de bewoners van Atlantis bedoelt, dan waren dat de Atlantiërs.
Amadea