ik heb een boek met de titel soldaat van oranje geschreven door erik hazelhoff roelfzema met voorwoord van prins bernard wat is de waarde ervan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1e druk? Handtekening of opdracht van EHR? iets anders bijzonders? Zo niet een paar euro.

Het beste antwoord

Het boek Soldaat van Oranje is een autobiografie. Autobiografie kan erg waardevol zijn maar ook een rooskleurig beeld geven. Het boek heeft tegenwoordig de status van een heldenepos bereikt en dient voor velen als toonbeeld van een Nederlands verzetsverhaal. Prins Bernhard was tot 1944 opperbevelhebber van de Binnenlandse Strijdkrachten: het verzet. Hierdoor kan al naar gelang de strekking zijn commentaar heel waardevol.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt oor het antwoord ik weet nu meer

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat het voorschrift van Prins Bernhard nauwelijks toegevoegde waarde heeft, tenzij hij het voorschrift zelf met een bijzondere unique boodschap met een gouden kroontjespen zou hebben geschreven. Het boek zelf is overal ter wereld te koop.