ik vondt een medaille/badge, politie sport vereniging renkum badge, een met 2 vleugels en n 2 en een cirkel met een parachute en sept. 3 1944 waarde??

weet iemand de waarde hiervan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat je een medaille gevonden hebt. Als je de airborne wandeltocht uit loopt, krijg je een medaille. Samen met nog zo'n dikke dertigduizend andere wandelaars. Je krijgt als je de 1e, 5, 10 etc keer loopt een medaille. Voor de keren daar tussen (2, 3, 4,etc) krijg je kleine vleugeltjes met het getal er op die je op de medaille kan bevestigen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.airbornewandeltocht.nl/nl/airborne/60-herinneringen

Antwoorden (1)

De politiesportvereniging Renkum is de organisatie, die de Airbornemars organiseert. De airbornemars wordt georganiseerd, om diegenen te eren die in de septemberdagen van 1944, onder meer in de omgeving van Oosterbeek, hebben gestreden voor de bevrijding van ons land.

Waarde van de badge? Wat de liefhebber er voor wil geven. Een precieze waardebepaling is niet te geven.