De afbeelding betreft Franz Joseph I in een Hongaars uniform. Dus het is de sjerp van Hongarije.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is de sjerp die hoort bij de orde van de Heilige Stefanus van Hongarije, die hoort dus niet bij het uniform maar was een van de hogere onderscheidingen van Franz Joseph.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit zou kunnen kloppen de sjerp van Hongarije is nl. in de kleur rood-wit-groen,dat antwoord is dus niet goed
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het eigenlijke antwoord van Amadea "Hongaars" klopt wel, alleen de motivatie was wat kort door de bocht..