Wie is welke president op het monument Mount Rushmore?

George Washington maakte Amerika onafhankelijk
Thomas Jefferson kocht Louisiana als grondgebied aan
Theodore Roosevelt breidde uit in de Caraïben
Abraham Lincoln versloeg het Zuiden

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

In de volgorde zoals jij ze opnoemt klopt het. van links naar rechts
Wasington
Jefforson
rosevelt
Lincon
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De goede volgorde. (vandaar een plusje)
Maar in alle namen een tikfout vind ik wel heel erg knap ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, het is jammer dat de mobiele versie van de site geen spellingscontrole heeft. Dyslexie is best lastig. Zeker met engelse namen :-$
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb vele foto's van iedere prisident gezien aangezien ik me erg intreseer voor geschiedenis. Ze hebbe de beelden echt geweldig gelijkend gemaakt.

Andere antwoorden (1)

Van links naar rechts: Washington, Jefferson, Roosevelt, Lincoln.