Vermoedens zijn geen feiten. Maar het vermoeden bestaat dat de politie acties op gang heeft gezet die eigenlijk niet mochten en dat het daarom onder de noemer anonieme tip terecht is gekomen.

Het hoe en wat wordt echter verzwegen dus zoals al gezegd geen feit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je naar "De reünie"van afgelopen zondag (6 januari) gekeken? Daarin werd gezegd dat als dat bekend werd hij/zij zijn leven niet meer zeker zou zijn. Dus duidelijk nee.