Hoe moet een ideal vrouw zijn voor een afrikaanse man?

zo het gaat over afrikaanse liefde

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (5)

alle tijd van de wereld hebben
14 jaar geleden
Gewoon lief zijn en jezelf wezen. Als hij je dan niet waardeed is hy je niet waard!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+je. Geldt dan denk ik ook voor een nl man?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol :-P Jah dit geld idd ook voor een man ;-) Thx voor de plus!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
you're welcome
Ze moet in de smaak vallen van haar schoonouders.
Vorig jaar bij de Masai geweest. Rondleiding gehad van een jongen die een maand later zou trouwen. Hij kende zijn vrouw niet, zijn ouders hadden haar uitgekozen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt er maar net aan wat voor een man het is. Zelfs al kijk je niet naar het persoonlijke aspect, dan nog is er een wereld van verschil tussen het eisenpakket van een somaliër met dat van een marokkaan of zuid-afrikaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zie afbeelding.