hallo, ik heb een oude munt gevonden , het is een viva chiquita, het zegt me alleen niets, heeft deze munt waarde? hij is wel hand geslagen zo te zien

ik ben benieuwd wat of deze nog waarde heeft. aan de ene kant staat een soort van poppetje met een gezicht als een zon met daarnaast de V en de C van Viva Chiquita, en aan de andere kant van de munt staat Viva Chiquita en 4 strepen erop.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak een foto dervan en laat hem zien hiera??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de 2e foto staat volgens mij een kleine kam bananen afgebeeld.
Lijkt me zoals ik in mijn antwoord al vermeldde een reclamemunt.

Antwoorden (1)

Kon wel eens een ordinaire reclame munt van de chiquita bananen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dacht ik ook al aan
capthavoc
12 jaar geleden
volgens mij is het wellicht een zegel van een grote doos chiquita bananen?