Omdat er altijd nog aanhangers zijn. Als ze hem hadden begraven, was dit een bedevaartsoord geworden voor die mensen en dat is niet de bedoeling met een van de grootste terroristen op aarde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Inderdaad, maar probeer het ook wat te relativeren. Bedenk dat de geschiedenis wordt bepaald door het gezichtspunt van de geschiedschrijver.
Wat voor de een een schurk is, is in de ogen van een ander een heilige.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt! Daarom hebben ze het juist gedaan ;-). De VS wil niet dat de man naar wie ze zo lang gezocht hebben en die zij beschouwen als grote schurk later aanbeden zal worden. Best slim, hoewel andere mensen het er niet mee eens zijn. Hadden zij de pech dat de VS hem al had gedumpt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had het over jouw nogal ongenuanceerde kwalificatie: "een van de grootste terroristen op aarde".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O, zo! Sorry, verkeerd begrepen ;-)