Hoe komt het dat de paleizen niet zijn gebomadeert in w.o 2 ?

Toegevoegd na 5 minuten:
paleis

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke paleizen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
palijs op de dam soesdijk en de anderen van de oranjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paleis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zouden ze gebombardeerd zijn?

Het beste antwoord

Tijdens w.o.2 kenden ze de precisiebombardementen van tegenwoordig niet. Toen was het zaak om zoveel mogelijk kapot te gooien, met vrachten bommen tegelijk.
Tegenwoordig kunnen ze met één goed gerichte raket een regeringsgebouw, een paleis of een ander soort verblijf opblazen, zonder daarbij veel burgerslachtoffers te maken. Het is natuurlijk wel belangrijk om goede informatie te verkrijgen waar degene die jij wilt uitschakelen zich bevindt.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou doe je net alsof ze vandaag de dag zo geweldig mikken...
jc54
12 jaar geleden
Ze kúnnen het in elk geval wel.

Andere antwoorden (2)

De Duitsers zijn begonnen met Rotterdam bombarderen, de volgende stad in de planning was Utrecht maar Nederland gaf zich voor die tijd over.
Een stad bombarderen is veel effectiever als aanval dan een paleis. (Meer slachtoffers, meer schade.)
Als het Paleis op de Dam in Rotterdam centrum had gestaan, was dat nu weg geweest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rotterdam was in wo 2 gewoon de belangrijkste stad van nederland daarom werd het zo erg gebombardeerd