Is ooit bekend geworden wat de bestemming van het 4e gekaapte vliegtuig was ?

Ik heb het over nine-eleven. Dit toestel werd overmeesterd door passagiers en stortte neer. Waren ze misschien op weg naar het Capitool of het White House ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Naar grote waarschijnlijkheid het witte huis.

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik heb ook een kaartje met de vluchtroute, zoals je ziet op het kaartje ging het vliegtuig recht op washington af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar daar liggen zowel het Capitool als het Witte Huis, dus dan weten we het nog niet. OK het zal dus altijd wel een raadsel blijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je mag aannemen dat ze dan voor het witte huis zouden gaan daar dit een grotere impact heeft voor de hele wereld dan het capitool
Dat is nooit bevestigd. Dat zal naar alle waarschijnlijkheid een groot mysterie blijven.
12 jaar geleden
1e en 2e waren voor de twin towers, 3e voor pentagon.... Denk zelf de 4e voor witte huis,maar dat zal nooit worden prijs gegeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het doel was waarschijnlijk inderdaad het Capitool of the White House. Ik denk zelf idd ook the White House, puur vanwege het feit dat Bush daar zou zijn. Op zich was de democratie van de USA niet het doel om kapot te maken, maar wel de absolute top (Bush).

Het is natuurlijk nooit opgehelderd, of duidelijk geworden. Hij is (zoals je wel zult weten) ergens in Pennsylvania gecrashed dankzij de passagiers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
White House, dit omdat deze een grotere symbolische waarden heeft. Het is de residentie van het Amerikaanse president. Als je deze raakt, raak je Amerika in het hart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar wel moeilijk te raken want het is een laag gebouw. Dan hadden ze met The Capitol een makkelijker te raken doelwit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is maar hoe je het bekijkt op deze manier hadden ze het wtc dan dus ook kunnen missen daar die wel heel hoog maar niet heel breed waren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja klopt, en het Pentagon is ook een laag gebouw en dat is ook gelukt.