Het is onbekend hoeveel donkere mensen er zijn vermoord, maar in de tijd woonde er ongeveer 24,000 donkere mensen in duitsland en ze zijn bijna allemaal of onvruchtbaar gemaakt, gemarteld of vermoord maar het officiele getal is onbekend, dit zal zeker veel meer zijn in heel europa en in afrika.
Maar zal denk ik beduidend minder zijn dan de Joodse aantallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er is er weinig over te vinden maar in een oud boek van mijn oma stond dat het er meer dan 200 000 moeten zijn geweest er verder zijn er natuurlijk een heleboel bijna dood gemaakt.

tragies dat hier niet zo veel over bekend is