bedoel je of er nu nog veel metalfans zijn ?:
bij mij op school zijn bijna geen metalheads ( er zijn heel weinig echte groepen tegenwoordig op school )
en voor de rest ...tja . luistert mijn broer metallica maar aangezien hij er niet meer mee doet dan een metallica shirt dragen en nummers luisteren tja,..is ook niet echt een metalhead ...het is een beetje onpopulair aan het worden .....het hele muziek sterft uit (in onze klas zitten 3 kinderen die nog weten wat goed muziek is ) dan bedoel ik geen hardcore maar muziek wat met muziek instrumenten na te spelen valt....jammer ...heel jammer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik begrijp jouw vraag ook niet echt, kan je hem wat duidelijker stellen?

Ik ken nog meer dan genoeg metalheads, je moet alleen weten waar ze zijn :P Op middelbare scholen zie je tegenwoordig wel steeds minder verschillende soorten types, iedereen is hetzelfde zowat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben een van de weinigen die het wél snapt. Ik laat mijn haar lang groeien en draag black jeans en bandshirts. Het enige probleem is dat veel popie jopies dat niet accepteren. Bijna iedere jongen heeft kort haar met een kuif, en luistert hardcore. Ik erger me er heel erg aan, maar dat zeg ik niet, want die mond van hen is veel groter dan het hart van de meesten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie er ook wel anders uit dan de rest, maar ik heb er nooit problemen gehad dat mensen dat niet accepteren. Dat ligt ook echt net aan op wat voor school je zit. Bij mij luisterde ook zowat iedereen hardcore, nou dan vind ik jou kansloos omdat je (natuurlijk niet iedereen, maar ze zijn er wel altijd) meeloopt. Iedereen moet gewoon zijn eigen ding doen en anderen gewoon met rust laten. Het boeit me geen zak of je nou hardcore luistert of niet, heb ook een paar vrienden die het luisteren, maar daar kan je ze dan weer mee pesten :P
Ja dat is waar, meeste meiden hebben Uggs (nee, hoor ik zelf niet bij, ik ben helemaal gelukkig met mijn ouwe trouwe Vans) en de meeste mensen luisteren naar van die computer muziek (Kesha en dat soort dingen)
Ik zelf vind The Eagles heel goed en vind Metal ook wel goed soms, maar ik loop niet met Metal-shirts rond.
Mijn broer en zijn vrienden enzo wel, dus ze zijn er nog wel.
Maar niemand begrijpt waarom ik de eagles zo goed vind, dat is een beetje jammer :p haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Metalheads vind je in alle leeftijden. Metal is eind jaren zestig al geboren, dus de mensen die dat toen leuk vonden, zijn misschien al over de zestig. Metal leeft zeker onder jongeren, ze vinden elkaar in Nederland op metalfestivals (check internet). In de zin van uiterlijk (kleding), muziek, samenkomen als groep is het een cultuur die je in alle leeftijdsklassen vindt. Het is misschien wel meer een jongens (mannen) dan meisjes (vrouwen) cultuur (als ik nu maar niet alle vrouwelijke metalheads over me heen krijg..)