Gaudí is nooit getrouwd geweest en wijdde zijn hele leven aan zijn kunst - de architectuur.
fremar
13 jaar geleden
Nee, hij woonde in Barcelona met zijn nicht Rosa Egea in huis.
Amadea
13 jaar geleden
Hij huwde nooit, hoewel een gerucht zegt dat hij rond 1884 verloofd was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met zijn werk en zijn kerk, maar nooit met een vrouw.

"Opvallend is dat Gaudí, die zich later altijd tamelijk sjofel kleedde, in deze tijd buitengewoon veel tijd aan zijn uiterlijke besteede en aldus een dandy was. Niettemin leefde hij alleen voor zijn werk. Hij huwde nooit, hoewel een gerucht zegt dat hij rond 1884 verloofd was."

http://nl.wikipedia.org/wiki/Antoni_Gaud%C3%AD