't is maar net wat de liefhebber er voor wilt geven. Ik had bijvoorbeeld een doekje van rond 1850 en ik kreeg er 45 euro voor, een weekje later las ik op het internet 'doekje uit 1847 verkocht voor 250€.' het is puur geluk hebben. Je zou moeten rekenen op 1,50€, 2€ ps.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ligt geheel aan de conditie van de muntjes, maar niet veel. Deze vraag is trouwens pas beantwoord door mij, en op deze site terug te vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Ben een tijdje aan het zoeken geweest, maar kan die eerdere vraag niet vinden. Een link zou handig zijn!
Ik denk dat dat eraan ligt aan wie je ze verkoopt en hoeveel zo iemand ervoor over hebt. Veel mensen geven je er niks voor, het heeft voor hun geen waarde, maar voor een verzamelaar kan het allicht meer betekenen. Of iemand die uit 1948 komt bijvoorbeeld. Toch denk ik dat e er over het algemeen niet veel voor zult krijgen.
(over 100 jaar is die meer waard!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afhankelijk van de conditie tussen de 10 en 50ct volgens: http://en.allexperts.com/q/Coin-Collecting-2297/2008/5/5-Cent-Wilhelmina-Koningin.htm

1.99 volgens ebay: http://cgi.ebay.nl/Hele-mooie-stuiver-1948-/200595361294